Garantie en Klachten
Welkom op onze Garantie en Klachten pagina. We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent met je aankoop. Hieronder lees je alles over onze garanties, het aanmelden van defecten en hoe je een klacht kunt indienen.
1. Garantie
1.1 Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er als klant in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat onze producten duurzaam, eerlijk geproduceerd en van hoge kwaliteit zijn. Daarom controleren we elk item zorgvuldig voordat het wordt verzonden.
2. Wat valt er onder garantie
2.1 Productiefouten of gebreken die al aanwezig waren bij levering, die niet ontstaan zijn tijdens het verzenden van het product.
3. Wat valt er niet onder garantie
3.1 Schade door verkeerd of intensief gebruik.
3.2 Slijtage door normaal gebruik.
3.3 Schade doordat het product niet volgens de instructies is gebruikt of onderhouden, denk hierbij aan het niet voldaan van de wasvoorschriften.
4. Hoe meld je een garantieclaim
4.1 Stuur een mail naar info@sambucco.nl met je ordernummer, foto's van het defect en een duidelijke omschrijving van het probleem.
5. Klachten
5.1 We doen ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze producten of service, dan horen we dat graag.
5.2 Stuur je klacht in naar info@sambucco.nl met je naam en contact gegevens, je ordernummer (indien van toepassing), en een duidelijke omschrijving van je klacht.
5.3 We streven ernaar je klacht binnen 48 uur te behandelen.